مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان گفت: بزرگترین منکر در جامعه  تخلف از قانون و مهم‌ترین معروف‌ها رعایت قانون است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مراد محمدی مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بانه که در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت و تسلیت ایام عاشورا، گفت: بزرگترین منکر در جامعه  تخلف از قانون است و بنا به «فرموده رهبر معظم انقلاب» مهم‌ترین معروف‌ها رعایت قانون است.

وی در شرح دیوان محاسبات افزود: دیوان محاسبات به موجب اصل 54 و55 قانون اساسی بوجودآمده است وساختار آن نظارتی و زیر نظر مجلس شورای اسلامی است.

محمدی در ادامه افزود : قوای سه‌گانه و سازمان‌ها و دولت‌ها و کلیه اشخاصی که به نحوی از بودجه استفاده می‌کنند، طبق ماده 42 باید به نحوی به دیوان محاسبات پاسخگو باشند.

 محمدی همچنین شرایط ثبت معاملات در سامانه را مبلغ 2 میلیون و 20 هزار تومان دانست و عنوان کرد در صورت تجاوز از این مبلغ باید حتما در سامانه ثبت شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان همچنین مصلحت‌اندیشی مدیران را بدترین کار دانست که قوانین را بی‌اعتبار می‌کند و گفت:مدیران باید از این اصل به شدت فاصله بگیرند تا متحمل خسارت و ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام/ د م

«مصلحت‌اندیشی مدیران» قوانین را بی‌اعتبار می‌کند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.